Záruční podmínky na kotel Slokov
Montáž kotle provádí jen odborná firma. Firma, která zapojení kotle provádí, musí mít v rámci uplatnění záruky potvrzení od výrobce Slokov kovo a.s. na montáž kotlů.
Každé zapojení má své specifika a zásady, které je třeba při zapojování dodržet. Tyto zásady by měla znát každá instalační firma.
Záruka:
- Záruční doba je 24 měsíců ode dne prodeje spotřebiteli v rozsahu stanoveném zákonem.
Podmínky uznání záruky:- Platný a potvrzený záruční list kotle.
- Instalace kotle provedená proškoleným odborníkem podle platných předpisů a norem v souladu s pokyny výrobce a požadavky záruky a spuštění kotle je provedeno autorizovaným montážním technikem firmy Slokov kovo a.s.
- Kotel je prodán autorizovaným prodejcem nebo topenářem.
- Všechny výše uvedené body je potřeba doložit a prokazatelně dokázat.
- Prodloužená záruční doba je 48 měsíců ode dne prodeje za těchto podmínek:
Podmínky uznání záruky:
- Platný a potvrzený záruční list kotle.
- Instalace a spuštění kotle provedené proškoleným topenářem (vlastnícím platné oprávnění) firmou Slokov kovo a.s. a současně montáž a uvedení do provozu potvrdí do záručního listu.
- Kotel je prodán autorizovaným prodejcem, který je proškolen a vybaven technickými znalostmi. Firmu autorizuje Slokov kovo a.s. Prodej je nutno doložit fakturou.
- Všechny výše uvedené body je potřeba doložit a prokazatelně dokázat.
Závady vzniklé během této doby chybou výroby nebo vadami materiálu budou bezplatně opraveny.
Upozornění pro spotřebitele:
Ve vlastním zájmu překontrolujte řádné vyplnění záručního listu a potvrzení výše uvedených údajů, jako podmínky záruky kotle.
Záruční podmínky:
Opravy v záruční době zajišťuje výrobce. Záruka se vztahuje na vady kotle a jeho součásti, které jsou nepouživatelné následkem vadného materiálu nebo chybného zpracování.
Záruka se nevztahuje na chyby a poškození, které vznikly:
- Nedodržením návodu k obsluze
- Násilným mechanickým poškozením
- Neodbornými opravami nebo úpravami
- Neodbornou manipulací a dopravou
- Nedodržením záručních podmínek
- Neodbornou instalací kotle a nedodržením instalačních pokynů
Spotřebiteli pozbývá nárok na uplatnění záruky provedením opravy či jiného zásahu v záruční době bez vědomí výrobce. V tomto případě bude oprava provedena výrobcem na náklady spotřebitele.
Pokyny k reklamaci:
Reklamaci je třeba uplatnit písemně s poskytnutím veškerých náležitostí na adrese:
SLOKOV kovo a.s.
Kovodělská 794
696 85 Moravský Písek
Česká republika
Tel.: 518 387 605-7
e-mail: variant@slokov.cz
Popřípadě je možné reklamaci uplatnit přes autorizovaného servisního technika, nejlépe toho, který provedl montáž a spouštění kotle a současně má platný certifikát pro montáž kotlů Slokov kovo a.s.
Stručný popis reklamované závady je nutno doplnit záručním listem a dokladem o zaplacení. Dále je třeba uvést přesnou adresu, včetně možného telefonického spojení.
Bez dodržení požadovaných záručních podmínek zaniká s okamžitou účinností záruka na výrobek firmy Slokov kovo a.s.
Platné od 1.1.2024
Další články, které by se vám mohly líbit
9. 9. 2024
Největší podzimní stavební veletrh na Moravě – to je Stavotech – Moderní dům!
24. 6. 2024
Od prvního září začne platit zákaz používání kotlů 1. a 2. emisní třídy
4. 3. 2024
STAVBA – TEPLO – ENERGIE – Veletrh úspor Uherské Hradiště 9. – 10. 3. 2024
2. 2. 2024