Záruční a pozáruční servis kotlů Slokov
Záruční a pozáruční servis kotlů Slokov, prodaných certifikovanými partnery, zajišťuje po celé České republice přímo výrobce kotlů tj. SLOKOV kovo, a.s..
Pro objednání servisních oprav volejte v pracovní době na tel. 518387606-7 nebo nám pošlete email na variant@slokov.cz.
Náhradní díly na kotle Slokov jsou prodávány přes obchodní partnery nebo si je můžete objednat přímo u nás.
Koupi kotle realizujte pouze přes naše autorizované prodejce, kteří poskytují technické poradenství a plný rozsah záruky.
Montáž kotle provádí jen odborná firma. Firma, která zapojení kotle provádí, musí mít v rámci uplatnění záruky potvrzení od výrobce Slokov kovo a.s. na montáž kotlů a uvedení do provozu.
Každé zapojení má své specifika a zásady, které je třeba při zapojování dodržet. Tyto zásady by měla znát každá instalační firma.
Pro získání záruky 4 roky je potřeba mít potvrzený záruční list od topenáře, který má certifikát na montáž kotlů Slokov a současně koupit kotel pouze od autorizovaného prodejce. V opačném případě se na instalaci a kotel záruka nevztahuje nebo pouze v omezeném rozsahu.
Reklamace
V případech, že se jedná prokazatelně o závadu na straně výrobce – Slokov kovo a.s. bude servisní zásah bez poplatků.
V případě, že se jedná o závadu způsobenou zákazníkem, případně o nesprávný způsob topení nebo zanedbanou údržbu kotle, bude servisní zásah hrazen zákazníkem.
V případě účtování zásahu bude započteno:
-cestovné
-čas strávený na cestách
-hodinová sazba svářečů
-materiál + náhradní díly
Záruční podmínky
Prodloužená záruční lhůta pro kotle od firmy Slokov kovo a.s.
Montáž kotle provádí jen odborná firma. Firma, která zapojení kotle provádí, musí mít v rámci uplatnění záruky potvrzení od výrobce Slokov kovo a.s. na montáž kotlů.
Každé zapojení má své specifika a zásady, které je třeba při zapojování dodržet. Tyto zásady by měla znát každá instalační firma.
Záruka:
- Záruční doba je 24 měsíců ode dne prodeje spotřebiteli v rozsahu stanoveném zákonem.
Podmínky uznání záruky:- Platný a potvrzený záruční list kotle
- Instalace kotle provedená proškoleným odborníkem podle platných předpisů a norem v souladu s pokyny výrobce a požadavky záruky a spuštění kotle je provedeno autorizovaným montážním technikem firmy Slokov kovo a.s.
- Kotel je prodán autorizovaným prodejcem nebo topenářem
- Všechny výše uvedené body je potřeba doložit a prokazatelně dokázat
- Prodloužená záruční doba je 48 měsíců ode dne prodeje za těchto podmínek:
Podmínky uznání záruky:
- Platný a potvrzený záruční list kotle
- Instalace a spuštění kotle provedené proškoleným topenářem (vlastnícím platné oprávnění) firmou Slokov kovo a.s. a současně montáž a uvedení do provozu potvrdí do záručního listu
- Kotel je prodán autorizovaným prodejcem, který je proškolen a vybaven technickými znalostmi. Firmu autorizuje Slokov kovo a.s. Prodej je nutno doložit fakturou
- Všechny výše uvedené body je potřeba doložit a prokazatelně dokázat
Závady vzniklé během této doby chybou výroby nebo vadami materiálu budou bezplatně opraveny.
Upozornění pro spotřebitele:
Ve vlastním zájmu překontrolujte řádné vyplnění záručního listu a potvrzení výše uvedených údajů, jako podmínky záruky kotle.
Záruční podmínky:
Opravy v záruční době zajišťuje výrobce. Záruka se vztahuje na vady kotle a jeho součásti, které jsou nepouživatelné následkem vadného materiálu nebo chybného zpracování.
Záruka se nevztahuje na chyby a poškození, které vznikly:
- Nedodržením návodu k obsluze
- Násilným mechanickým poškozením
- Neodbornými opravami nebo úpravami
- Neodbornou manipulací a dopravou
- Nedodržením záručních podmínek
- Neodbornou instalací kotle a nedodržením instalačních pokynů
Spotřebiteli pozbývá nárok na uplatnění záruky provedením opravy či jiného zásahu v záruční době bez vědomí výrobce. V tomto případě bude oprava provedena výrobcem na náklady spotřebitele.
Pokyny k reklamaci:
Reklamaci je třeba uplatnit písemně s poskytnutím veškerých náležitostí na adrese:
SLOKOV kovo a.s.
Kovodělská 794
696 85 Moravský Písek
Česká republika
Tel.: 518 387 605-7
e-mail: variant@slokov.cz
Popřípadě je možné reklamaci uplatnit přes autorizovaného servisního technika, nejlépe toho, který provedl montáž a spouštění kotle a současně má platný certifikát pro montáž kotlů Slokov kovo a.s.
Stručný popis reklamované závady je nutno doplnit záručním listem a dokladem o zaplacení. Dále je třeba uvést přesnou adresu, včetně možného telefonického spojení.
Bez dodržení požadovaných záručních podmínek zaniká s okamžitou účinností záruka na výrobek firmy Slokov kovo a.s.
Platné od 1.1. 2024