Záruční a pozáruční servis kotlů Slokov

Záruční a pozáruční servis kotlů Slokov, prodaných certifikovanými partnery, zajišťuje po celé České republice přímo výrobce kotlů tj. SLOKOV kovo, a.s..

Pro objednání servisních oprav volejte v pracovní době na tel. 518387606-7 nebo nám pošlete email na variant@slokov.cz.

Náhradní díly na kotle Slokov jsou prodávány přes obchodní partnery nebo si je můžete objednat přímo u nás.

 Koupi kotle realizujte pouze přes naše autorizované prodejce, kteří poskytují technické poradenství a plný rozsah záruky.

Montáž kotle provádí jen odborná firma. Firma, která zapojení kotle provádí, musí mít v rámci uplatnění záruky potvrzení od výrobce Slokov kovo a.s. na montáž kotlů a uvedení do provozu.
Každé zapojení má své specifika a zásady, které je třeba při zapojování dodržet. Tyto zásady by měla znát každá instalační firma.

Pro získání záruky 4 roky je potřeba mít potvrzený záruční list od topenáře, který má certifikát na montáž kotlů Slokov a současně koupit kotel pouze od autorizovaného prodejce. V opačném případě se na instalaci a kotel záruka nevztahuje nebo pouze v omezeném rozsahu.

Reklamace

V případech, že se jedná prokazatelně o závadu na straně výrobce – Slokov kovo a.s. bude servisní zásah bez poplatků.

V případě, že se jedná o závadu způsobenou zákazníkem, případně o nesprávný způsob topení nebo zanedbanou údržbu kotle, bude servisní zásah hrazen zákazníkem.

V případě účtování zásahu bude započteno:
-cestovné
-čas strávený na cestách
-hodinová sazba svářečů
-materiál + náhradní díly

Záruční podmínky

Prodloužená záruční lhůta pro kotle od firmy Slokov kovo a.s.

Montáž kotle provádí jen odborná firma. Firma, která zapojení kotle provádí, musí mít v rámci uplatnění záruky potvrzení od výrobce Slokov kovo a.s. na montáž kotlů.
Každé zapojení má své specifika a zásady, které je třeba při zapojování dodržet. Tyto zásady by měla znát každá instalační firma.

Záruka:

  • Záruční doba je 24 měsíců ode dne prodeje spotřebiteli v rozsahu stanoveném zákonem.
    Podmínky uznání záruky:
    1. Platný a potvrzený záruční list kotle
    2. Instalace kotle provedená proškoleným odborníkem podle platných předpisů a norem v souladu s pokyny výrobce a požadavky záruky a spuštění kotle je provedeno autorizovaným montážním technikem firmy Slokov kovo a.s.
    3. Kotel je prodán autorizovaným prodejcem nebo topenářem
    4. Všechny výše uvedené body je potřeba doložit a prokazatelně dokázat
  • Prodloužená záruční doba je 48 měsíců ode dne prodeje za těchto podmínek:

Podmínky uznání záruky:

  1. Platný a potvrzený záruční list kotle
  2. Instalace a spuštění kotle provedené proškoleným topenářem (vlastnícím platné oprávnění) firmou Slokov kovo a.s. a současně montáž a uvedení do provozu potvrdí do záručního listu
  3. Kotel je prodán autorizovaným prodejcem, který je proškolen a vybaven technickými znalostmi. Firmu autorizuje Slokov kovo a.s. Prodej je nutno doložit fakturou
  4. Všechny výše uvedené body je potřeba doložit a prokazatelně dokázat

Závady vzniklé během této doby chybou výroby nebo vadami materiálu budou bezplatně opraveny.

Upozornění pro spotřebitele:

Ve vlastním zájmu překontrolujte řádné vyplnění záručního listu a potvrzení výše uvedených údajů, jako podmínky záruky kotle.

Záruční podmínky:

Opravy v záruční době zajišťuje výrobce. Záruka se vztahuje na vady kotle a jeho součásti, které jsou nepouživatelné následkem vadného materiálu nebo chybného zpracování.

Záruka se nevztahuje na chyby a poškození, které vznikly:

  • Nedodržením návodu k obsluze
  • Násilným mechanickým poškozením
  • Neodbornými opravami nebo úpravami
  • Neodbornou manipulací a dopravou
  • Nedodržením záručních podmínek
  • Neodbornou instalací kotle a nedodržením instalačních pokynů

Spotřebiteli pozbývá nárok na uplatnění záruky provedením opravy či jiného zásahu v záruční době bez vědomí výrobce. V tomto případě bude oprava provedena výrobcem na náklady spotřebitele.

Pokyny k reklamaci:

Reklamaci je třeba uplatnit písemně s poskytnutím veškerých náležitostí na adrese:

SLOKOV kovo a.s.
Kovodělská 794
696 85 Moravský Písek
Česká republika

Tel.: 518 387 605-7
e-mail: variant@slokov.cz

Popřípadě je možné reklamaci uplatnit přes autorizovaného servisního technika, nejlépe toho, který provedl montáž a spouštění kotle a současně má platný certifikát pro montáž kotlů Slokov kovo a.s.

Stručný popis reklamované závady je nutno doplnit záručním listem a dokladem o zaplacení. Dále je třeba uvést přesnou adresu, včetně možného telefonického spojení.

Bez dodržení požadovaných záručních podmínek zaniká s okamžitou účinností záruka na výrobek firmy Slokov kovo a.s.

Platné od 1.1. 2024