Záruční a pozáruční servis kotlů Slokov

Záruční a pozáruční servis kotlů Slokov, prodaných certifikovanými partnery, zajišťuje po celé České republice přímo výrobce kotlů tj. SLOKOV kovo, a.s..

Pro objednání servisních oprav volejte v pracovní době na tel. 518387606-7 nebo nám pošlete email na variant@slokov.cz.

Náhradní díly na kotle Slokov jsou prodávány přes obchodní partnery nebo si je můžete objednat přímo u nás.

 Koupi kotle realizujte pouze přes naše autorizované prodejce, kteří poskytují technické poradenství a plný rozsah záruky.

Montáž kotle provádí jen odborná firma. Firma, která zapojení kotle provádí, musí mít v rámci uplatnění záruky potvrzení od výrobce Slokov kovo a.s. na montáž kotlů a uvedení do provozu.
Každé zapojení má své specifika a zásady, které je třeba při zapojování dodržet. Tyto zásady by měla znát každá instalační firma.

Pro získání záruky 4 roky je potřeba mít potvrzený záruční list od topenáře, který má certifikát na montáž kotlů Slokov a současně koupit kotel pouze od autorizovaného prodejce. V opačném případě se na instalaci a kotel záruka nevztahuje nebo pouze v omezeném rozsahu.

Reklamace

V případech, že se jedná prokazatelně o závadu na straně výrobce – Slokov kovo a.s. bude servisní zásah bez poplatků.

V případě, že se jedná o závadu způsobenou zákazníkem, případně o nesprávný způsob topení nebo zanedbanou údržbu kotle, bude servisní zásah hrazen zákazníkem.

V případě účtování zásahu bude započteno:
-cestovné
-čas strávený na cestách
-hodinová sazba svářečů
-materiál + náhradní díly

    Adresa servisu

SLOKOV kovo a.s., Kovodělská 794696 85 Moravský Písek

Telefon: +420 518 387 606, 607
Email: variant@slokov.cz

    Otevírací doba

PO-PÁ: 6:00-14:00